نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بارسلونا به دنبال خرید ستاره ی جوان یوونتوس !

بارسلونا به دنبال خرید ستاره ی جوان یوونتوس !

رسانه های ایتالیایی و اسپانیایی امروز از علاقه مندی تیم های بارسلونا اسپانیا و دورتموند آلمان برای خرید ستاره جوان و 19 ساله ی تیم یوونتوس ایتالیا خبر دادند.

 

دو باشگاه قدرتمند اروپایی برای خرید پل لیرولا ستاره ی 19 ساله ی یوونتوس ابراز علاقه کرده اند و تصمیم دارند به زودی مذاکرات خود را برای خرید این بازیکن توانمند تقدیم سران یووه کنند.

 

پل لیرولا کیست:

 

او یک استعداد فوق العاده در دفاع راست بوده، در سال 1997 متولد شده و 2015 از آکادمی اسپانیول به صورت قرضی پریماورا منتقل شده است و سپس با پرداخت 700 هزار یورو تابستان گذشته دائمی شد. گرچه او همین الان 4 برابر این مبلغ می ارزد، پل قبل از پیوستن به یوونتوس 90 دقیقه در تیم اسپانیول 2 بازی کرده بود. او در نمایش هایش نشان داده که علاوه بر حمله رویکرد دفاعی فوق العاده ای دارد.

 

توانایی ها:

 

این بازیکن 19 ساله سبکی اسپانیایی دارد به این معنی که بیشتر دوست دارد در کناره ها به جلو بتازد تا اینکه به وظایف دفاعی محدود شود ولی لیرولا از این لحاظ هم در حال پیشرفت بوده و توانایی اش در بازیخوانی قابل توجه است وی در گفت و گو با تلویزیون باشگاه اعتراف کرده که استفان لیختشتاینر الگویش بوده و امیدوار است که روزی به استانداردهای این ملی پوش سوییسی برسد، چیزی که به اندازه ی هم پستی هایش در لالیگا هجومی نیست.

 

درخشش:

 

59 دقیقه از اولین بازی تاریخ ساسولو در دور گروهی یورو لیگ گذشته بود که پل لیرولا، توپ را در سمت راست زمین از آن خود کرد، آن زمان او حدود 40 متر با دروازه ی اتلتیکو فاصله داشت. این اسپانیایی جوان یک یار رقیب را از پیش رو برداشت،، با سرعت نفر بعدی را هم پشت سر گذاشت و سپس نفر سوم را در مسیرش به سمت دروازه محو کرد و بعد از آن با خونسردی توپ را از دروازبان با پای چپ غیر تخصصی عبور داد. این جور گل زدن توسط یک دفاع راست 19 ساله برای اینکه خود را در یک میدان اروپایی مطرح کند محشر بود، اما برترین استعدادیاب های اروپا مدت هاست که با استعداد حیرت آور لیرولا آشنا هستند.

 

در مورد کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ستاره ی توامند می توانید به لینک های زیر مراجعه فرمایید:

 

مقاله ی اول

 

مقاله ی دوم

 

مقاله ی سوم


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: